sobota, 27 września 2014

Decyzja

To już chyba czas by zakończyć przygodę ze śniadaniowcem.
Od pewnego czasu robienie zdjęć śniadaniu nie sprawia mi radości. 
Robienie wymyślnych rzeczy też. Tym bardziej teraz, kiedy jutro wyprowadzam się na studia.
Dziękuję za wszystko, za poznanie wielu świetnych osób(zwłaszcza Wiki). Za każde miłe słowo, wsparcie, radę.
Teraz doceniam rzeczy, które przez tyle lat się nie doceniało, ale wystarczy, bo zaraz będzie, że dramatyzuję ;)
Czasem może pojawi się śniadanie (choć wątpię), wpis.

Powodzenia i jeszcze raz dziękuję :)

6 komentarzy:

  1. To Twoja decyzja, a ja ją szanuję :) Powodzenia na studiach!

    OdpowiedzUsuń
  2. A może pomyśl o innym blogu?
    Kochana jestem zawsze z Tobą. Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymaj się i powodzenia na studiach! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam za Ciebie kciuki! Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś do nas wrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że dokonałaś właściwej decyzji i życzę powodzenia na studiach! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurczę, będzie mi Ciebie tu brakować :(
    jednak najważniejsze by ty czułaś się dobrze :*
    trzymaj się :))

    OdpowiedzUsuń