środa, 27 sierpnia 2014

235


Płatki ryżowe z "ubitym" mleczkiem kokosowym, twarożkiem, malinami z kremem miodowym kakaowym.


Dokładnie rok temu dodałam tu pierwsze śniadanie.
Rok od założenia bloga minął wczoraj,  a dzisiaj od pierwszego śniadania.
W ciągu roku niestety, nie wiele się zmieniło...
Oprócz tego, że wybywam na studia i za miesiąc będę 130 km od miejsca, w którym jestem.
Nie będę tu wypisywać statystyk, chciałam tylko Wam podziękować, za to, że jesteście mimo, że ja bywam rzadko i nieaktywnie. No i nie mam zbyt ciekawych śniadań.
Ale wybaczcie mi. Mam ostatnio ciężkie dni.
I nie wiem kiedy miną, czy w ogóle miną

7 komentarzy:

  1. To my dziękujemy, że jesteś! <3
    A śniadania masz pyszne! Inspiruję się nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji roczku bloga! :*
    A śniadania to masz pyszne i nie waż się myśleć, że jest inaczej! Dzisiejsze po prostu woła mnie z ekranu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dziwi mnie wątpliwość- oczywiście, że miną ;)
    a te studia- cóż, brzmi poważnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że jesteś :) Gratulacje :) Ja tam lubię Ciebie odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. co ty sniadania są super <3 Gratulacje <3 !

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli tego chcesz, to miną na pewno. Uwierz :)

    OdpowiedzUsuń