wtorek, 22 października 2013

57


Serniczek z serka wiejskiego nadziany brzoskwinią z mrożonymi truskawkami i kawałkiem banana+3 kostki czekolady; kawa 

Hej, tu NataliaM z lovingbreakfast.
Musiałam założyć nowego bloga, z tamtym coś się dzieje :( Udało mi się tylko zeksportować posty.
Mam nowy plan i szczerze, tamten podobał mi się bardziej... dzisiaj np. musiałam na Religię czekać 2 h.
Eh....  chciałam czytać, ale w bibliotece było głośno i nie umiałam się skupić, więc zajrzałam na Wasze blogi.
Chociaż tyle.
Trzymajcie za mnie kciuki jutro! Nie zdradzę o co chodzi, aż wszystko się wyjaśni :)
Ale proszę o kciuki, żeby poszło po mojej myśli :)

Miłego popołudnia :*

1 komentarz:

  1. Hej, hej :*
    Będę trzymać kciuki i mam nadzieję, że później zdradzisz o co chodziło.
    I jak ten serniczek? Bo chciałam robić

    OdpowiedzUsuń