piątek, 14 lutego 2014

148


Owsianka z odżywką białkową, twarogiem, połową banana, kiwi, masłem orzechowym; kawa



FERIE, FERIE, FERIE!
W sumie, moglabym iść teraz na pizze i tequilę, ale kurde, padam na twarz.
Codziennie śpię po 5,5 h, a marzy mi się tak siąść przed kompem i nic nie robić.
Te ferie takie niestety nie będą.
Mam tyyyyyle nauki i roboty do szkoły.
Ale wole zacisnąć poślady teraz i zdać maturę dobrze, a nie potem sobie w brodę pluć.
Btw. z próbnej z biologii miałam 91-92% :D co prawda, to tylko podstawa, ale cieszę się, biorąc pod uwagę ile się uczyłam.
Ale coś podupadam w szkole :(
Niewyspanie chyba...

Jak tam wasze walentynki?
Ja tego nie obchodzę, ale dostałam czekoladę i likier kawowy <3
Ale ostatnio staram sie takie rzeczy ograniczać, do wakacji chcę jakoś wyglądać, na siłę wpycham wszędzie tę odżywkę, bo za mało białka jem :(
Chociaż dzisiaj za bardzo sobie pozwoliłam :(
No, ale cóż...

2 komentarze:

  1. Pysznie napakowana miseczka ♥ ja tez mam juz ferie i niestety dużo roboty :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, zazdroszczę ferii, moje się kończą od poniedziałku ;(

    OdpowiedzUsuń