niedziela, 16 lutego 2014

150


Owsianka z ubitym białkiem, siemieniem, lnianym, kiwi, serkiem wiejskim, kawałkiem banana; kawa


Po wczorajszym mogę z ręką na sercu stwierdzić, że nie zachowuję się na swój wiek, a na jakieś 3 lata mniej. Ha

Pojechałam do galerii, bo miało być spotkanie z Maćkiem Musiałem tzn. można było dostać autograf. A jak za darmo to czemu nie? :D
A przez ostatnie 2 tygodnie był konkurs,  coś trzeba było kupić i takie tam i można było wygrać z nim kolację. Nie brałam udziału. Nie jestem dobra w takich rzeczach.

Potem się okazało, że mają za mało chętnych, zeby zrobić finał czy co tam i muszą brać z tłumu. Nie wiem, co mną kierowało, ale podniosłam rękę i mnie wybrali, haha.
Jakiś konkurs wiedzy o Maćku-pozdro, nic o nim nie wiem. Ale siedział koło mnie i podpowiadał, haha.
I się dostałam dalej oO
Później jakaś konkurencja odgadywanie piosenek. Dostałam od niego kwiaty <3
Później jakiś finał, bla bla.
Kolacji nie wygrałam, ale dostałam oprócz kwiatów 2 bilety do kina, autograf(ale to każdy) i pamiatkowe zdjęcie, które czekam aż gdzieś dodadzą.

A dziś idę pierwszy raz na łyżwy, to nic, że mam we wtorek próbną maturę rozszerzoną z angielskiego, nie wiem kiedy się pouczę.

5 komentarzy:

  1. Swietne dodatki u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę taką owsiankę <3
    Łyżwy! Musimy kiedyś pojechać razem :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha, ale miałaś super przygodę :D
    Kwiaty, 2 bilety do kina - fajna nagroda :)
    No i powodzenia na łyżwach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahahaa o mało nie padłam z krzesła jak czytałam xd "Jakiś konkurs wiedzy o Maćku-pozdro, nic o nim nie wiem. Ale siedział koło mnie i podpowiadał, haha.
    I się dostałam dalej oO" --> to mnie rozwaliło xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Zbyt długo nie jadłam owsianki. Dzisiaj co spojrzę na blogowe śniadanie to ją widzę i niemalże czuję jej kuszącą konsystencję, zapach... :)
    Haha, to gratuluję tych nagród w konkursie! :)

    OdpowiedzUsuń