środa, 19 lutego 2014

153 + niespodzianka :D


Jaglanka na mleku z twarożkiem z odżywką białkową, musli (sweet nineteen :D <3) bananem, masłem orzechowym; kawa

Patrzcie jaką wczoraj niespodziankę dostałam.
Siedzę u lekarza, a Wiki pisze, żebym spodziewała się listonosza w najbliższych dniach.
Przychodzę do domu a mama: Paczka do Ciebie.

Otwieram i co znalazłam:

AAAA<3 
Wiki za dobrze mnie zna!
Moje musli na wykończeniu, a o tym musli zawsze marzyłam!
A obok moich resztek masełka orzechowego przechodziłam ze smutnym wzrokiem, ze się kończą.
A tu teraz mam! I to jeszcze takie!
I te życzenia <3
Miło jest wiedzieć, ze ktoś gdzieś o Tobie pamięta.
I wiedzieć, że coś Cię z kimś łączy.
Urodziny co prawda jutro, ale nie wytrzymałam, więc otworzyłam.

A popatrzcie jak Wiki nazwała musli:

Hhahah <3
Dziękuję jeszcze raz! <3
Teraz jak dostanę kaskę to się spóźnionym odwdzięczę :D

A tak poza tym dali zdjecia z soboty. Najlepszego zza kulis nie dali :(
Ale patrzcie na to haha ( pozwalam się śmiać, patrząc na mój zaciesz i nadwagę :D)

Sama z siebie nie mogę :D
Tamto było lepsze, tak na nie czekałam, ale nie :(
Ja tu robię z siebie idiotkę a  oni mi taki numer wywinęli...
Teraz tylko czekam na komentarze znajomych. 
Ale hmm, mam to gdzieś.


Eh, koniec dobrego.
Babcia z dziadkiem się źle czują, możliwe, ze babcia będzie musiała iść na operację :(
Trzymajcie kciuki, to moi jedyni dziadkowie (dziadek drugi umarł, a druga babcia mnie raczej nie uznaje).
Nie wyobrażam sobie życia bez nich.



Zapraszam na instagrama

8 komentarzy:

  1. Aa super paczuszka :) Kasza wygrywa <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już nie mam żadnych dziadków, a za Twoich trzymam kciuki, bo życie bez nich jest nie do wytrzymania, chce do mojej babci :(((

    a zdjęcie cudne, mina boska, fajnie - będzie co wspominać xd

    OdpowiedzUsuń
  3. jej, Wiktoria się spisała na medal!
    trzymam kciuki! pamiętaj, babcie są silne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że sprawiłam Ci przyjemność :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie ty tu niby widzisz nadwagę???? O.o

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna niespodzianka! I od razu w śniadaniu wykorzystana, pycha! :)
    Zaciesz to ja na tym zdjęciu widzę, ale nadwagi nie bardzo.
    Moi Dziadkowie ostatnio też mieli ze zdrowiem problemy, ale wyszli z tego. Twoim też się uda, na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za Twoją babcię!
    Ale miałaś przygodę, będzie co wspominać :)
    Z tą nadwagą to coś Ci się jednak pomyliło!

    OdpowiedzUsuń