czwartek, 20 lutego 2014

154/ Urodziny :D


Kawowa muffinka nadziana kawowym twarogiem ( z likierem kawowym) posmarowana masłem orzechowym <3; kawa
(moje nie wygląda, ale cóż )
dałam zamiast mascarpone twaróg+jogurt nat+likier kawowy, ah to alkoholizowanie sie z rana xd
(kiedyś mi wypieki nie smakowały, teraz wiem, były za suche, nie dodawałam oleju, tu dodałam i pyyycha)


No tak, dziś kończę 19 lat...
Anie nie wyglądam, ani się nie zachowuję, haha.
Ale robię to, co lubię i dobrze mi z tym.
Przez ostatni rok zmieniło się wiele.
Myślę, że na lepsze.
Ale nie zapeszajmy :)
Nauczyłam się wierzyć i walczyć.
Oby następny rok był jeszcze lepszy :)


8 komentarzy:

  1. wszystkiego najlepsze <3 Pyszne urodzinowe sniadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego najlepszegooo :):) :*

    śniadanie godne urodzin :D :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego i sto lat! Ta muffinka to taki prawie mini torcik urodzinowy :D Cieszę się że mogłam zainspirować!

    OdpowiedzUsuń
  4. No to jeszcze raz wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamiast tradycyjnego ,, wszystkiego najlepszego '' : zamknij oczy i przypomnij sobie chwilę, gdy byłaś najszczęśliwsza. I życzę Ci, aby całe twoje życie było właśnie tak piękne, jak ta chwila : )

    OdpowiedzUsuń
  6. 100000000000 lat, mnóstwo uśmiechu, duuużo masła orzechowego i czekolady! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat, sto lat! :*
    Robisz co lubisz i dobrze Ci z tym i żeby tak było już zawsze Ci życzę! :)

    OdpowiedzUsuń