wtorek, 3 września 2013

8

Owsianka z twarogiem, dżemem, brzoskwinią i połówką banana i jakimiś resztkami masła orzechowego.


Przepraszam za zdjęcia, ale rano miałam zły humor.
Czemu? Chciałam owsiankę w słoiczku po maśle orzechowym, a tu nagle powrót chorobowych myśli:
"A co jeśli to będzie wyglądało, jakbym zjadła naraz cały słoik masła?"
No i wyrzuciłam ze słoiczka do miseczki...
Nie skomentuję tego...

Zostałam nominowana do napisania 20 faktów o mnie.:

1. Chociaż mam 18 lat nigdy nie miałam chłopaka.
2. Spędziłam 3 miesiące w szpitalu psychiatrycznym, na oddziale dziecięcym z powodu anoreksji.
3. Choruję na padaczkę.
4. Mam nauczanie indywidualne.
5. Uwielbiam przedmioty ścisłe i język angielski.
6. Chodzę do 3-ciej klasy liceum na profil językowy.
7. Bardzo dobrze się uczę. Od 4 klasy szkoły podstawowej miałam świadectwa z czerwonym paskiem.
8. Chcę zdawać maturę z biologii i i chemii.
9. Marzy mi się studiować medycynę.
10. Jestem typem samotnika. Prawie w ogóle nie mam znajomych :(
11. Mam słabą głowę do alkoholu xD
12.Jestem uzależniona od kawy, słodzika i coli zero/light.
13.Raz specjalnie przedawkowałam leki.
14.Zdarzało się, że się cięłam.
15.Mam kolczyka nad górną wargą, a marzy mi się septum i nostril.
16.Planuję zrobić tatuaż.
17.Kiedyś byłam ogromną fanką Justina Biebera. Miałam całą ścianę w jego zdjęciach, nawet na suficie wisiał plakat. Ale muszę przyznać-chłopak się wyrobił.
18.Mimo, że mam słomiany zapał, interesuję się fotografią od 2 gimnazjum.
19.Miałam kolczyka w dolnej wardze 3 razy, ale mi wypadł i dziurka zarosła.
20.Kocham owsianki! <3

Do zabawy nominuję:
Agatę i każdego, kto ma tylko ochotę :)

3 komentarze:

  1. Też kocham przedmioty ścisłe i język angielski :)
    Zazdroszczę tylu kolczyków i również chciałabym tatuaż, jakiś taki symboliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym przekonać się do przedmiotów ścisłych, ale jednak bardziej ze mnie umysł humanistyczny. Choć polubiłam matematykę :)

    I też kocham owsianki { jak większość blogosfery } :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zaproszenie :) Odpowiem na pewno!
    Wiele ciekawych rzeczy mozna się o Tobie dowiedzieć :)
    Numer 10 - rozumiem Cię doskonale. Mam nadzieję, że mimo wszystko będzie dobrze <3

    OdpowiedzUsuń