poniedziałek, 6 stycznia 2014

133 decyzja.


Owsianka na mleku z kiwi, bananem, twarogiem, mielonymi orzechami, kremem kakaowym z kaszy jaglanej; kawa

Wczoraj prezentacji nie tknęłam =.=
Siadłam do matmy-zajęła mi 3 h potem biologia też.



A co do decyzji...
Nie będę tu codziennie. Będzie mi ciężko bez waszych śniadań...
Ale mam dużo nauki i muszę się w końcu zabrać...
Będę co kilka dni :)
W ferie. 
Muszę napisać maturę jak najlepiej.
Mam nadzieję, że mnie nie zapomnicie, jeśli będę tu rzadziej.

Do zobaczenia!

4 komentarze:

  1. Matura to w końcu najważniejszy egzamin w całej szkolnej karierze, więc niestety trzeba się do niego przyłożyć.. Powodzenia!
    Oczywiście, że nie zapomnimy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie jestem codziennie. powiem Ci szczerze, że powrót na bloga po kilku dniach cieszy bardziej i nie wpada się w rutynę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pycha! Też dziś postawiłam na kiwi i banana. Słuszna decyzja - nie ma sensu na siłę wrzucać czegoś codziennie, gdy są ważniejsze rzeczy. Ja na pewno będę zaglądać, jak tylko się pojawisz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nauka ważniejsza. Ale nie zapomnij o nas! Uwielbiam twoje śniadania i brakowałoby mi ich ;)

    OdpowiedzUsuń