piątek, 24 stycznia 2014

138




Owsianka z marchewką, kawałkiem jabłka, banana, mandarynką, serkiem wiejskim, orzechami mielonymi, duuuużą ilością cynamonu; kawa



Chroniczny brak czasu.
Zasypiam nad książkami,  wstaję, szkoła, dom, ćwiczenia, nauka, spanie.
I tak w kółko....
No, ale jak trzeba, to trzeba :D
Chyba kupię te tabletki, sesja, czy jakoś tak.
Jeszcze jutro, tak w sobotę, na 9 do szkoły-próbna z biologii....
Także proszę o kciuki!
Będą mega potrzebne.

I nie wiem co robić z maturą z ang, czy pisać tylko podstawę, czy rozszerzenie.
Co prawda, jestem w klasie językowej, ale mam indywidualne i mniej godzin. Moja klasa ma 6h ang ja 3 do tego 3/4 jak nie wszyscy chodzą na dodatkowy jakiś, a ja nie.
Rozmawiałam z panem, kazał mi nagle, bez przygotowania napisać rozszerzoną w ramach próbnej.
Zero nauki i 73%.
Nie wiem, czy to źle, czy dobrze, nie znam tych przedziałów :(
Dodatkowo nie wiem, co studiować.
Matko, ja nic nie wiem!

2 komentarze:

  1. Zdecydowanie moje klimaty :D
    Wg mnie 73% bez nauki to świetny wynik. Co do studiowania - ja też za cholerę nie wiem, co robić w życiu :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Już Ci pisałam, że 73% z rozszerzenia to dużo. Pan nam mówił w szkole. Będzie dobrze. Pisz to rozszerzenie.
    Trzymam kciuki jutro!

    OdpowiedzUsuń