sobota, 25 stycznia 2014

139


Dwie parówki "sokoliki" bułka kukurydziana z masłem, pomidorem, ketchupem;kawa


Biologia napisana.
Średnio na jeża, oczywiście pomieszałam choroby wirusowe z wywoływanymi przez bakterie, ale luuz :)
To tylko próbna.
Do głównej 3.5 miesiąca, więc czas się wziąć do roboty.
Mówię tak od 2 miesięcy xD
Ale o dziwo oceny mam spoko, nawet z wf 5 :O
Ale nauczyłam się, ze oceny to nic, liczy się matura.
Więc jeśli w przyszłym roku zdajecie maturę, powtarzajcie od września xd



1 komentarz:

  1. Ja też sobie tak powtarzałam przed maturą - że czas się wziąć do roboty. Teraz powtarzam sobie to samo przed sesją, ale cały czas nie mogę się zmobilizować. 3,5 miesiąca to bardzo dużo czasu. Spokojnie, nie ma co się spieszyć! :)
    Nie przepadam za parówkami, ale tak dawno ich nie jadłam, że przekąsiłabym sobie jedną z keczupem.

    OdpowiedzUsuń