piątek, 10 stycznia 2014

134


Owsianka z serkiem wiejskim, połową pomarańczy, banana, kiwi, kremem z kaszy jaglanej, mielonymi orzechami; kawa

Witam! :D
Eh, no tak.
Nauka srednio idzie xD
Z kujona w nieuka i ze szkieleta w prosiaka, to ja! :D
Nie wiem, czy śmiać się, czy płakać, no ale cóż...
Za tydzień studniówka.
Szczerze? Chcę, żeby już było po niej. Mam z kim iść, nawet koleżanki zapytały się, czy chcę z nimi siedzieć, ale kurde, ja się nie umiem bawić na takich imprezach. Bo nigdy na takiej dużej nie byłam...
Średniej nawet nie liczę...
No nie jest zła bo same piątki i trzy czwórki chyba, ale to mój najgorszy wynik w życiu.
Więc od drugiego półrocza, czyli od środy/czwartku biorę się za nauke!
A 25.01 mam próbną z biologii. Czarno to widzę.
Ogólnie mam nauki że łohoho, ale dzisiaj luz. Jutro i niedziela, ogarnę.

2 komentarze:

  1. Ja używam kleiku ryżowego firmy Melvit :) Twoje śniadanie ma idealne dodatki :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.sklep-zdrowia.eu/kleik-ryzowy-300g-p-946.html#!prettyPhoto[pp_gal]/0/ tak wygląda opakowanie :)

      Usuń