piątek, 31 stycznia 2014

142


Kasza pęczak na mleku z cynamonem, kawałkiem banana, jabłka, serkiem wiejskim, orzechami mielonymi; kawa

Eh, niezapowiedziana próbna matura z chemii, na którą nawet zeszytu nie otworzyłam...
Kończę ja pisać w poniedziałek, to coś może się nauczę.
Nie jest ani na ocenę, ani nic, tylko tak, żebym wiedziała co powtórzyć itp.
Ale, wynik mnie załamie. Taka już jestem.
Koleżanka mówiła, ze gdzieś dzisiaj idziemy, teraz nic się nie odzywa.
Ka bum tsssssss.


Macie zdjecia ze studniówki, tylko się nie śmiać xd



3 komentarze:

  1. Serek wiejski w śniadanku zawsze na czasie. ;) Banan i jabłko to owoce, które rzadko łączę ze sobą, ale powiem Ci, że mnie zachęciłaś do tego.
    Z czego się niby śmiać tutaj? Bardzo ładnie wyglądałaś! :) Fajna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądałaś, ale to już wiesz! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyglądałaś :):)
    a śniadanie mistrzowskie *.*

    OdpowiedzUsuń