niedziela, 19 stycznia 2014

137


Kaszka ryżowa z jagodami, bananem, ciasteczkiem i kawałkiem banana;kawa


I tak całości nie zjadłam xD

Tak nie chciałam iść,  a wybawiłam się za wszystkie czasy.
Teraz trzeba spiąć dupę i uczyć się do matury :D

Zostałam nominowana przez Wiktorię :)
♥  Ulubiony aktor... kurczę, chyba nie mam....
♥ Nie wyobrażam sobie poranka bez... kawy <3
♥  Sport to dla mnie... nie wiem, czy moje wygibasy to można nazwać sportem, ale no, nie wiem, wyżyciem się?xd
 ♥ Najszczęśliwsze wspomnienie...wyjście ze szpitala, taka błahostka, ale uwierzcie, po 3 miesiącach, to było zbawienie.
♥ Bajka z dzieciństwa, do której mam sentyment...król lew
♥ Smak, którego nigdy nie zapomnę...wszystkie potrawy babci i mamy
♥ Najbardziej boję się... matury
♥ Najczęściej chodzę spać i wstaję o godzinie... ooo w tygodniu chodzę o 1 w weekend jeszcze pozniej, w tygodniu wstaje o 7:30 a w weekend o 10 i 7
♥ Bloguję od... już dawno miałam jakieś fotoblożki itp.
♥ Ulubiony zapach...cynamon, czekolada, kawa
♥ W najbliższym czasie zamierzam ugotować... upiec :D chciałabym upiec pierwszy klas

Zostałam również nominowana przez Sanmę :)

1. Ulubiona gra planszowa... oj, dawno nie grałam, ale chyba eurobusiness/monopoly
2. Na komputerze czasem gram w... nie gram  w nic xd
3. Moją największą pasją jest.... hmm, kiedyś fotografia, ale teraz trochę to zaniedbałam.
4. Najdłużej przyjaźnię się ... z mamą.
5. Jestem... sobą, co nie wszystkim się podoba.
6. Moją największą wadą jest.... jestem zbyt uparta i bywam wredna
7. Za to jestem dobra w...sama nie wiem...
8. Chwila relaksu to dla mnie.... laptop, kawa, serial.
9. Najczęściej jadam na śniadanie.... owsiankę
10. Mam często problem z....samoakceptacją
11. W roku 2014 chcę... zdać dobrze maturę, dostać się na studia, spełnić marzenia :)

Pytań na razie nie wymyśliłam, moze  w przyszłym czasie :)

2 komentarze:

  1. kaszka ryżowa pierwszy raz widzę :) Pewnie dobra jak inne kaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Mówiłam, że będzie dobrze!!! :D

    OdpowiedzUsuń