piątek, 7 marca 2014

163


Owsianka z cukinią, kakao, bananem, truskawkami, ricottą i malinami w syropie; orzeszek pekan; kawa

Już w wakacje ją robiłam, ale zawsze podgrzewałam.
Dziś na zimno. Faktycznie pyszna!

Tydzień na kawie, tabletkach z kofeiną, energy drinkach light.
A to dopiero początek.
Zaraz ćwiczenia, potem sprzątanie i pisanie pracy maturalnej.
A ja śpię na siedząco.
I fajnie, że moja klasa pojechała kibicować koleżanko, a ja się dowiedziałam
na ostatniej lekcji, ze też byłam zwolniona i mogłam jechać....
25.04 i zegnajcie.


2 komentarze:

  1. Kurczę owsianka rzeczywiście świetna , super połączenie i dodatki prezentuje się bardzo smakowicie.Mam nadzieję , że uda ci się choć na chwilę przystopować i znaleźć czas dla siebie i 25.04 to jeszcze nie jest ostateczna data :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Cukinia w owsiance to coś, czego próbowałam i do czego powtórzenia szykuję się od dawna, ale jakoś nie wychodzi. Pysznie ta Twoja miseczka dziś wygląda! :)
    Nie katuj się tak tymi energetykami, bo się zamęczysz. Odpuść trochę!

    OdpowiedzUsuń