piątek, 28 marca 2014

175


Kakaowy pudding z twarożkiem, bananem;kawa z mlekiem

oczywiście inspiracja - niezastąpiona Wiki:*
i moje zmiany (zamiast żytnich-owsiane, mleka czekoladowego sojowego brak-zwykłe z kakao, inne orzechy i zwykły dżem)
MEGA PYSZNE!
Zwłaszcza te chrupiące orzechy <3

Weekend.
Nic takiego nie robię, a jestem wykończona.
Nie wiem, czy to odstawienie słodyczy (ponoć to jak narkotyk...)czy leków.
A teraz czekają mnie ćwiczenia i sprzątanie pokoju, który aktualnie nadawałby się do mojej prezentacji o apokalipsie.

3 komentarze:

  1. Cieszę się, że Cię zainspirowałam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Od zawsze marzę, żeby spróbować takiego budyniu na zimno, ale nigdy nie mam cierpliwości, żeby czekać aż chociaż trochę ostygnie ;p Jem na gorąco, a potem uznaję, że resztki z rondelka są o wiele smaczniejsze ;d Z dodatkiem płatków musiałby być jeszcze lepszy, ale mnie ciekawi smak nawet samego budyniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny kolor taki intesywny <3

    OdpowiedzUsuń