sobota, 15 marca 2014

168


Płatki ryżowe z kakao, twarożkiem, kiwi, bananem suszonymi śliwkami i żurawiną;kawa


"Dzisiaj nie dam rady, jutro."
Czemu mnie to już nie dziwi?


Odpowiadam na pytania od Wiki <3

1. Jaka jest Twoja ulubiona kuchnia i dlaczego?
Lubię w sumie sporo, chińska, włoska, indyjska też jest spoko, no i nie zapominajmy o naszej polskiej!
Każda ma w sobie coś pysznego ;)
2. Z czego w swoim stylu życia jesteś najbardziej dumna/dumy? 
Pokonałam chorobę. Kiedyś byłam dumna z konkursów, ale ambicja mineła,a  konkursów już nie ma ;P
3. Jest warzywo, którego nie lubisz? Dlaczego?
Hmm....w sumie to chyba nie ma żadnego, które bym wypluła.
4. Kultura jakiegoś kraju szczególnie Cię zachwyca? Jakiego? Dlaczego?
Nie podróżuję zbytnio, jedynie byłam w Londynie i podobało mi się. Ludzie są inni, przyjaźnie nastawieni, chętni do pomocy. Nikt nie zjeżdża Cię wzrokiem za ubiór/styl bycia. Możesz być sobą. 
5. Gdyby doba była dłuższa, jak wykorzystała/wykorzystałbyś ten czas?
SPAĆ!
6. Wolisz pracować w grupie czy indywidualnie?
Teraz i tak mam lekcje indywidualne. Ale chyba faktycznie jednak indywidualnie. W grupie sie denerwuję, że ich to nie obchodzi i nie robić nic w kierunku zrobienia zadania. Albo to umawianie sie do zrobienia w domu. Ten nie może wtedy, ten wtedy, bla bla.
7. Jaki film Twoim zdaniem trzeba obejrzeć?
Oj, nie wiem...
8. Jaką książkę Twoim zdaniem trzeba przeczytać? 
Ciężko powiedzieć, każdemu spodoba się co innego.
9. Jest coś, co bardzo lubisz, ale nie możesz jeść, bo masz np. uczulenie? Co?
Nie :D
10. Lody z automatu czy klasyczne w "kulkach"?
Lody, to lody. Kocham każde. Jak zresztą każde jedzenie...
11. Jaka jest Twoja ulubiona czekolada? 
KAŻDA! <3

6 komentarzy:

  1. Pyszności!
    11. Ulubiona czekolada? Każda! - mistrzowska odpowiedź. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 10. odpowiedź jest najlepsza! Lodów nie można nie kochać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lody, to lody. Kocham każde. Jak zresztą każde jedzenie... - świetne zdanie! : D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za odpowiedzi :*
    Z 10 i 11 Mam tak samo :)

    OdpowiedzUsuń