piątek, 21 marca 2014

172


Waniliowa kasza manna z kawałkiem banana, kiwi, serkiem wiejskim, masłem orzechowym;kawa

Ale mi się serek prześwietlił :D

Tyle do zrobienia, a czasu tak mało....

Jeszcze tylko 20 razy do szkoły.
Zawsze od małego czekałam na ten moment. Dziwne, bo lubię sie uczyć, może nie uczę sie nie wiadomo ile, ale te przedmioty, które mam w tym roku (oprócz włoskiego) lubię sie uczyć. 
A wiecie, że kiedyś, jak miałam z 5 lat, myślałam, że studia to taka zbiorowa dyskoteka? Haha.
Nie miałam pojęcia, że to ma coś wspólnego z nauką
Szkoda tylko, że ja nadal nie wiem, co chcę studiować, o ile się gdziekolwiek dostanę.
Chciałam dietetykę, ale dużo osób mi to odradza, a inni mówią, że to zawód z przyszłością.
Szczerze? W tym kraju praca jest tylko po medycynie i prawie.


3 komentarze:

  1. Zbiorowa dyskoteka heh :) fajne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za niedługo to nawet po tych dwóch kierunkach nie będzie pracy. I co tu robić? :/

    OdpowiedzUsuń
  3. miałaś 86% z PRÓBNEJ matury z matmy i ty się jeszcze zastanawiasz, czy gdziekolwiek się dostaniesz?! Nawet nie żartuj, przyjmą Cię wszędzie!
    A co do dietetyki- ja odradzam. sama kiedyś o tym myślałam (chociaż do matury mam bagatela 3 lata...), ale uważam, że wieczne kręcenie się wokół tematyki jedzenia, jest niekorzystne. Ale to tylko moja opinia.

    OdpowiedzUsuń