niedziela, 30 marca 2014

177


Kasza jaglana na mleku z kawałkiem banana, serkiem homogenizowanym, masłem orzechowym i tahini; kawa

Przeraża mnie tempo znikania masła orzechowego i tahini u mnie, wiedząc, że nikt u mnie oprócz mnie tego nie je.

Od wczoraj chciałabym, żeby doba miała tak z 30 h.

Dziękuję za wasze słowa :) Odstawiłam tabletki, a od 6 lat żyłam na psychotropach, z tego co pamiętam i na jakiś od czasu do czasu innych na uspokojenie. 
Nie chcę całe życie ich brać, ale chyba wybrałam zły moment na ich odstawienie, przed maturą.
Ale jak je teraz wezmę to będzie też nieciekawie.....

6 komentarzy:

  1. U mnie w takim tempie kiedyś nutella znikała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masło orzechowe u mnie w zastraszającym tempie znika. A co do tahiny...to szczerze powiedziawszy nigdy nie jadłam! I strasznie mnie kusi, więc kupię ją niedługo na pewno :)
    Jaglanka z bananem i masłem? To nie mogło nie smakować!

    Ciężko mi Ci poradzić co zrobić z tymi lekami, ale wiadomo, że im mniej takich, tym lepiej dla organizmu. Może poobserwuj siebie przez jakiś czas po prostu i zobacz jak zniesiesz to odstawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze to znam - u mnie w domu tylko ja jem wszelkie masła orzechowe, kremy, granole - a to wszystko baardzo szybko znika :) Uwielbiam jaglankę, bardzo smaczne dodatki dziś dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do sernika - myślę, że warto spróbować i przekonać. Chyba nie ma powodów, dla którego miałby nie wyjść. W końcu robi się serniki na zimno z serków homogenizowanych, a ten gotowany to coś w ten deseń :)

      Usuń
  4. też zauważyłam u siebie to zjawisko znikającego masła orzechowego. ciężko mu się oprzeć czasem :) jaglanka z takimi dodatkami - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taką wersję jaglanej to ja rozumiem <3

    OdpowiedzUsuń