piątek, 14 marca 2014

167



Kasza pęczak na mleku z cynamonem, jabłkiem, rodzynkami, twarożkiem cynamonowym, pekanem :D
kawa

Cierpię na brak czasu i totalne niewyspanie.
A już za prawie 2 miesiące będzie po wszystkim.
Oby mi poszło.
Próbne, nawet ok polski szału nie ma, ale humanistka ze mnie żadna, więc 76% mi wystarczy, a z angielskiego rozszerzonego 84, biorąc pod uwagę, ze nie chodzę na żadne korki też mi wystarczy.
Teraz jeszcze matma w poniedziałek.
Ale to tylko próbne.
Oby główne poszły lepiej.

Nie wiem, co się dzieje wieczorami.
Za dużo wspominam, niekoniecznie miłe chwile, ale to właśnie ukochana wiosna kojarzy mi się z nimi.
Smak miętowej gumy też.
I kurczaki, baranki.
Za bardzo w skojarzenia ze sobą gram.

+bardzo miło z czołówką, naprawdę, bardzo mi miło :/
Jutro odpowiem na pytania, dziś nie dam rady, wybaczcie :(

Zobaczyłam plakat, że ich koncert ma być pod moim domem prawie, i  z ciekawości posłuchałam.
Spodobało mi się.

Ćwiczenia i matematyka, taki piąteczek.

2 komentarze:

  1. Ten orzech mnie rozwalił! Hahah :)
    Ej bez stresu! Będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pojdzie ci dobrze ja trzymam kciuki :) Miseczka z zawartoscia wyglada super <3

    OdpowiedzUsuń