środa, 6 listopada 2013

72

Bułka kukurydziana z pestkami dynii i jakimiś wiórkami? sera na 3 części: 1 z delmą, polędwicą, serem, 2 z delma dżemem, bananem, 3 z serkiem topionym; kawa


Niestety, nie wiem, czy będę dodawać wpisy codziennie :(
Dzisiaj zdałam sobie sprawę, że muszę sie bardziej przyłożyć, bo zależy mi na studiach...
Odwiedzać będę codziennie, choćby na telefonie, ale nie wiem, ja to będzie z wpisami .
I w  sobotę zrezygnowałam z festynu u taty, mam sporo roboty :( Rano tylko, jeśli nie będzie pracował, to jakieś zakupy....

Miłego dnia!

1 komentarz:

  1. Głowa do góry! Blog nie zając, nie ucieknie :) Wpisy możesz dodawać wtedy, kiedy będziesz miała na to czas i ochotę. Co do nauki - masz rację, że jeśli zależy Ci na studiach to musisz się przyłożyć, ale pamiętaj o odpoczynku. Chwila wytchnienia należy się każdemu. Zdrowy rozsądek przede wszystkim! :)
    Trzymaj się ciepło! ;*

    OdpowiedzUsuń