sobota, 16 listopada 2013

82




Płatki ryżowe na mleku z kakao, bananem, musli, mandarynką, granatem +3 kosteczki czekolady;kawa


Zostałam nominowana do Liebster przez Wiktorię ;*



1.Jaki jest Twój ulubiony zespół?
Zespołu to akurat nie ma :(

2. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
Król Lew <3

3.Ile czasu poświęcasz na prowadzenie bloga?
Teraz mało, nauka...

4.Niezastąpione połączenie śniadaniowe to...

Banan-kakao, jabłko-cynamon


5.Jaki masz stosunek do wegetarianizmu? Co o nim sądzisz? Wytrzymałabyś bez mięsa?
Chciałabym być wegetarianką, ale niestety, nie umiem dobierać tak składników, by zastąpić pełnowartościowe białko pochodzenia zwierzęcego tym roślinnym. Poza tym, wszystkie wegetariańskie odpowiedniki są stosunkowo drogie, jak dla mnie...

6.Jak często ćwiczysz?
codziennie

7. Z kim spędzasz najwięcej czasu?

z mamą, babcią, bratem


8. Jest coś z dzieciństwa za czym tęsknisz?
beztroska i nie przejmowanie się wagą i kaloriami.

9. Jest coś, czego chciałabyś się nauczyć?
Jeść i nie tyć! :D

10. Czy kiedykolwiek chciałaś zrezygnować z prowadzenia bloga? Jeśli tak, dlaczego?

Oj, chciałam. Brak czasu, mało wyświetlenie, co mnie zniechęciło troszkę, ale za namową, zostałam :)

11. Dziękuję za odpowiedzi. :) Miłego dnia!

Dziękuję i nawzajem :*


No i moje pytania:
11 .Jakie są Twoje ulubione blogi?
22.  Ulubiona piosenka na ten moment?
33.  Z którą gwiazdą chciałabyś spędzić dzień?
44. Co zamierzasz studiować?
55. Który przedmiot jest/ był tym znienawidzonym?
66.  Film godny polecenia? :D
77. Ulubione śniadanko? J
88.  Najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?
99. Gdybyś mogła w sobie coś zmienić, co by to było?
110.Jaką moc byś chciała posiadać?
111. Dziękuję! :)

    Nominuję:
    AgatęSanmęPatrycję i wszystkich tych, którzy maja ochotę! :)

   Dzisiaj osiemnastka koleżanki, oby było fajnie :)

3 komentarze:

  1. Musisz poprawić czcionkę, bo nie widać pytań.
    Dzięki jeszcze raz za odpowiedzi :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, ja też Cię nominowałam! Zapraszam do odpowiedzi w wolnej chwili :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie próbowałam płatków ryżowych, Twoje wyglądają bardzo smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń