piątek, 29 listopada 2013

95



Jajecznica + dwie kromki chleba: 1 z masłem 2 z serkiem czosnkowym; kawa

Nie będę się znowu użalać.
Mam ochotę nie wiem, coś sobie zrobić, wyrwać włosy.
Cokolwiek.
Myślałam, że skoro ona odeszła będzie tylko lepiej. Odeszła też pozytywna część mnie
No cóż, czas wziąć się w garść.
Teraz piorytetem nauka. 
Mniej, znacznie mniej, bezczynnego siedzenia na internecie w poszukiwaniu nowych diet "cud".
Dzisiaj odpocznę, bo wysprzątałam cały pokój,łącznie z szafkami  z ciuchami (co przyprawiło mnie o kolejny płacz) i poćwiczyłam, więc padam. Teraz kawa i Wy.
A na nominację kochanej Wiktorii odpowiem jutro, przepraszam, ale nie mam siły wymyślać faktów....

4 komentarze:

  1. Jajecznica to jest to :) Trzymam za Ciebie kciuki - dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana! Wierzę w Ciebie! Głowa do góry!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie jeszcze gdzieś znajdziesz to masełko - sprawdź w którymś z Lidlów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpocznij kochana, odpocznij! Pamiętaj - głowa do góry i do przodu ;)

    OdpowiedzUsuń