niedziela, 17 listopada 2013

83



Kasza jaglana na mleku z połówką jabłka, banana, musli, ricottą, orzechem włoskim.


Wczorajsze urodziny baaaaaardzo spoko :D
Poznałam bliżej moje koleżanki z klasy, tak, po prawie 3 latach xD
I teraz jeszcze bardziej żałuję, że mam nauczanie indywidualne...


Zostałam nominowana przez Agatę ;*
Dziękuję!
1. Wolałabyś mieszkać na wsi, czy w mieście? Dlaczego? 
Hmm, przywykłam do życia w mieście, więc mi pasuje :)

2. Co dnerwuje Cię najbardziej u współczesnych ludzi? 
Zaburzone wartości, często bardziej liczą się rzeczy, niż ludzie.

3. Jakie miasto w Europie chciałabyś odwiedzić? 
Paryż :D

4. Jaka praca dawałaby Ci satysfakcję?
 Lekarz.

5. Twój ulubiony cytat? 
Nie mam :(

6. Jesteś przesądna?
 Nieee, kiedyś byłam, ale wyrosłam :D

7. Kino, czy teatr? 
Kino, bo nie trzeba się ubierać jakoś specjalnie.

8. Jakie jest Twoje popisowe danie? 
Nie gotuję w domu, haha, nie mam czasu :(

9. Jest coś, czego chciałabyś się nauczyć? Co? 
Cofnąć czas.

10. Obiad na słodko, czy słono? 
Częściej jem na słono, ale na słodko też lubię, więc na równi :)

11. Co sprawia, że się uśmiechasz? 

Ostatnio, aż dziwo bierze, ludzie.
Nie wiem czy dam radę wymyślić pytania. Na razie to mi trochę szumi w głowie jeszcze po wczoraj, wybaczcie xD

1 komentarz:

  1. Znów nie widać pytań kochana..

    Cieszę się, że dobrze się bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń