poniedziałek, 11 listopada 2013

77 i wspólne śniadanie!


Płatki ryżowe na mleku z dżemem truskawkowym, truskawkami, kawałkiem banana, serkiem homogenizowanym i przemyconą phildaelphia milka <3

Dzisiejsze, patriotyczne śniadanie zjedzone z Wiktorią i Gosią :)
Dziękuję za towarzystwo!
Patriotka ze mnie raczej marna, ale jakoś trzeba choć trochę się wykazać....

Głowa mi pęka, za dużo spałam chyba, i nie pooglądałam do końca filmu :(
Siedziałam do późna na necie i szukałam sukienek na studniówkę.
Kilka wybrałam, ciocia zamówi i przymierzę i wybiorę, która najlepsza :)

Ostatni dzień długiego weekendu...
W sobotę idę na osiemnastkę.
Nie wiem w co się ubrać....

Miłego dnia! :)

7 komentarzy:

  1. jak ja luuubię duet banana i truskawek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuć w dzisiejszym śniadaniu troszeczkę lata :) Taka świętowanie dzisiejszego dnia - podoba mi się :) Co do lektury .... to chyba przemilczę :) Granica - nie doczytałam :) ale za Ciebie trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny miałyście pomysł z tym śniadaniem w barwach narodowych :D

    OdpowiedzUsuń
  4. a tam, pyszne śniadanko! i również dziękuję za towarzystwo! :)
    ,,za dużo się wyspałam"- śmiem twierdzić, że Ci nie współczuję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za towarzystwo i za podrzucenie pomysłu :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawo, co fajnego wybrałaś! Pochwal się jak już dokonacz wyboru ;)
    Banan i truskawki przypominają mi lato <3

    OdpowiedzUsuń