piątek, 8 listopada 2013

74


Owsianka z bananem, szpinakiem, musli orzechowym, orzechami włoskimi, danio waniliowym, czekoladą; kawa

Za inspirację dziekuję mojej kochanej Wiktorii :*

Przyznam, bałam się dodatku tego szpinaku, ale niepotrzebnie!
Wyszło pyszne!

Dopiero teraz piszę, bo prosto ze szkoły poszłam do psychologa. Terapia taka sobie.
Potem do babci na obiad, z mamą na miasto, poćwiczyć, posprzątać, a teraz dopiero mam czas...

Ale co innego. Jestem wkurwiona. Przepraszam za wyraz, ale musze.
Ojciec kupił mi telefon.
Nie płacił przez ponad 1.5 roku alimentów i teraz komornik mu siadł na wypłatę i teraz mi grozi, że mam oddać mu telefon, tak ojciec własnej córce, bo inaczej pójdzie na policję, ze mu ukradłam.
Pogratulować mi takiego ojca :)

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że Ci smakowała :*

    Co do sytuacji z tatą..ehh..współczuję, to musi być trudne..trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi to czytać... Naprawdę nie wiem, co mam powiedzieć bo nigdy nie znalazłam się w takiej sytuacji. Spróbuj się od tego odciąć, bądź mądrzejsza i nie załamuj się. Są ludzie, którym na nas zależy ale zawsze znajdą się tacy, którzy Cię nie docenią. Pamiętaj, że jesteś więcej warta niż ktoś, kto robi takie rzeczy. Wiem, że to trudne bo to w końcu Twój tato, ale bądź silna. Mam nadzieję, że wszystko się ułoży. Ściskam mocno! :*

    OdpowiedzUsuń