wtorek, 8 kwietnia 2014

181


Kakaowa owsianka z kawałkiem banana, kiwi, serkiem homogenizowanym, masłem orzechowym; kawa z mlekiem.


17 dni.
tak długo czekałam na ten moment, kiedy wyjdę ze szkoły i nie będę już musiała się uczyć.
A teraz modle się, żebym dostała się na studia by znów się uczyć.
Nie wiem, czy będę tęsknić, za klasą na pewno nie. Nie zżyłam się.
Rozumiem, ja żyję w innym świecie.
Ale mimo to, liceum było.... fajne?
Przechodziłam transformacje co roku.
A teraz znów upadłam.
Kompulsy wróciły.
Boję się wieczorów, bo wtedy się zaczyna.
Eh....ze skrajności w skrajność.

Zostałam nominowana przez Olę :) 
Dziękuję!

  1. Wygrywasz wycieczkę do dowolnego państwa na świecie. Gdzie byś pojechała i dlaczego?                        Ciężko odpowiedzieć, mało zwiedziłam, więc wszystko mi się marzy :) Ale wybierałabym między skrajnościami- burzliwym USA,żeby zobaczyć to "wielkomiejskie" życie, to życie sław, a może niektórych poznać ? :)  Z drugiej strony, cicha Afryka-sawanny, wolne zwierzęta, plemiona, które żyją swoim życiem, nie pędzą tak jak niektórzy, a mają więcej problemów, lecz żyją, nie dramatyzują.
  2. Kim planujesz zostać w przyszłości z zawodu?                                                                                        Jestem totalnie niesprecyzowana- dietetyk, ale trochę to dla mnie hmmm "niebezpieczne" ? psycholog też fajna sprawa. Ale od 6 lat marzę o medycynie, lecz marzenia zostały zakopane.
  3. Gdy gotujesz, panuje u Ciebie w kuchni ład czy chaos?                                                                          Totalny chaos. Mama nienawidzi jak coś robię :P Czasem wychodzi, żeby nie widzieć :)
  4. Najbardziej ryzykowna sytuacja jaką przeżyłaś lub jakiej byłaś świadkiem?                                            Oj, nie pamiętam teraz...... raczej mało ryzykowna jestem, tzn. ryzyko lubię, lubię adrenalinę, ale nie mam czasu na razie na szaleństwa :(
  5. Uzupełnij zdanie: Dzień bez ...  to dzień stracony.                                                                                 KAWY! i (nie)stety czekolady...
  6. Wysiadł prąd, nie ma gazu, jakie śniadanie przygotujesz?                                                                     Kanapki, jogurt  z musli :)
  7. Ulubiony dodatek do placków?                                                                                                                Jogurt naturalny/ricotta/masło orzechowe/nutella/dżem
  8. Danie, które przyrządziłaś i byłaś z niego najbardziej dumna?                                                                Zlinczujecie mnie, ale ja nie gotuje, serio. 3 lata wszystko "light" więc nikt tego nie chciał (sama przyzna-niedobre było, ale no light...) a teraz po prostu nie mam czasu...... ale śniadania dobre robie! :D ale no, owsianka/kasze/serniczki to chyba nic nadzwyczajnego.
  9. Najlepsze danie jakie jadłaś w restauracji?                                                                                           Rzadko jem w restauracji. Zawsze mam obiad w domu :) Ale jak byłam a Londynie to kuchnia chińska mnie urzekła, ale prawdziwa chińska. A najbardziej sajgonki!
  10. Dokończ zdanie: Nie zasnę bez...                                                                                                         Modlitwy.
  11. Charakterystyczna cecha Twojego wyglądu?                                                                                           Kwadratowa twarz :< prawie jak sponge-bob. I mam dziwne brwi, ciężko je okiełznać.....
 
Swoje pytania i nominacje podam w weekend, o ile nie zapomnę. 
Albo jeśli nie pęknę z przejedzenia.

8 komentarzy:

  1. Do mnie też dopiero po zakończeniu liceum dotarło, jaka fajna czasem jest szkoła.
    Już drugi raz spotykam się w blogosferze z problemem kompulsywnego jedzenia. Paskudna to musi być sprawa... Skoro wieczory są najgorsze, to nie masz wyboru i musisz sobie jakieś wieczorne zajęcie znaleźć. Będzie dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ten tydzień jest właściwie ostatnim. Bardzo się cieszę, że to już koniec liceum, bo nie mogę się wprost doczekać studenckiego życia.:)
    Może nie warto się poddawać z tą medycyną, co? Jeśli było to Twoje marzenie, to nie warto rezygnować z jego realizacji! I proszę Cię, myśl pozytywnie! Nie zakładaj z góry swojej porażki, nie obwiniaj się i nie oceniaj negatywnie. W końcu upadamy po to, żeby się podnosić i być jeszcze silniejszymi! Mam nadzieję, że będzie lepiej, trzymam za Ciebie kciuki :*
    Dzięki za odpowiedzi! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Olej kokosowy możesz zastąpić masłem, oliwą z oliwek o neutralnym smaku lub olejem (zwykły będzie ok, można też użyć oleju sezamowego lub z pestek dynii). :))

      Usuń
    2. W domu można zrobić o wiele więcej, to pewne :)
      I nie ma za co! ;)

      Usuń
  3. czekoladowa owsianka jest przeeepyszna! :))
    i te dodatki *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo intensywny kolor owsianki widzę , ja uwielbiam wersje z kakao i jeszcze te owocki jak dla mnie super <3

    OdpowiedzUsuń
  5. kakaowa owsianka :) Zawsze jest na miejscu :D Przypomniałaś mi o kiwi, które czeka u mnie na zjedzenie :D hehe chyba, że już za bardzo dojrzało :D

    OdpowiedzUsuń