sobota, 26 kwietnia 2014

191


Płatki ryżowe z kakao, bananem, twarożkiem, masłem orzechowym; kawa z mlekiem


No to jestem absolwentką liceum :)
Pasek jest! :D
I ogólnie, siedzę i mówią, że jakieś wyróżnienia z oświaty i nagle czytają mnie.
Koleżanka, że mam isć, a ja takie zdziwienie, że za co?
Serio, nie wykazałam się w żadnych konkursach ni nic, więc się zdziwiłam.
Ale to za wysokie wyniki w nauce czy jakoś tak.
+jakiś dyplomik od rady pedagogicznej, i dyplom od pani z kółka Animals i prezenty nam dała :)

Teraz pozostaje matuuuuura....

a tu oceny, które mnie zaskoczyły, pozytywnie.
Część z nich dostałam w 1 i 2 klasie, więc w 3 było niby łatwiej, ale łączenie matur, nauki jednak aż tak łatwe nie było. Ale przyznam. w 3 klasie byłam największym leniem. Ale to ponoć częsty przypadek, wiec te oceny to mnie dopiero zaskoczyły.


Co polecacie na pierwszy raz z tofu?:)


9 komentarzy:

  1. SAME PIĄTKI! Nawet z włoskiego! WOW!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne oceny : O
    Śniadanie też piękne i smaczne na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne oceny, gratuluję! :)
    Włoski! Tak bardzo chciałabym nauczyć się tego języka, ale niestety w żadnej szkole u mnie go nie ma :(
    Płatki ryżowe najbardziej w takich smakach lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie oceny są dla mnie nierealne, zazdroszczę bardzo i gratuluję! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdolniachaa z Ciebiee! :))
    3mam kciku na maturkach :>
    same pyszności w tej miseczce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No genialnie wypełniona miseczka *.* Już jest moja :) Wielkie gratulacje ocen są super zdolniacho :) !

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet nie wiesz jak nisko właśnie chylę czoła! ja marzę o 4,5 pod koniec 3 klasy. maaaamo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie świadectwo w liceum 0.o Chylę czoła :)
    Moja średnia przekroczyła co prawda 4 ale do paska było daleko ;d
    Matury boję się strasznie ;p Ale damy radę <3
    A śniadanko wypasione *.*

    OdpowiedzUsuń