poniedziałek, 14 kwietnia 2014

185


Owsianka z twarożkiem, masłem orzechowym, kawałkiem banana i gruszki; kawa z mlekiem


Wczoraj nic nie dodałam, miałam taki podły humor od rana, że niepotrzebnie bym znowu smęciła.
Przepraszam, że nie jestem u Was aktywna :(
Ogarniam naukę i przy okazji siebie....
Ale dziekuję, że tu wchodzicie :)
Po maturze, jeśli nie dostanę załamania nerwowego, będę tu bardziej :)

W ogóle, wczoraj na jakieś stronce, dziewczyna poprosiła o pomoc z angielskiego.
Pomogłam, napisałam mail, i list do kolegi, krótkie, bo do 100słów.
A  ta mi potem pisze : "humour! tłumacz kuźwa!" odpisałam jej, że można by grzeczniej to ta, że dałam denne tłumaczenie z translatora (którego nie użyłam) i że jak nie umiem angielskiego to po **** sie zabierałam i nie lubi taki zakłamanych ludzi.
Nie wiem, ale wypracowań źle z angielskiego nie piszę.
POZDRAWIAM.
I weź tu pomagaj ludziom....

8 komentarzy:

  1. dziewczynie chyba bym pieprznęła jakimś ciężkim przedmiotem (przez internet, jakkolwiek, należy jej się)
    a gruszka podwójnie apetyczna: 1. bo to gruszka ;) 2. widać, że bardzo dojrzała, a takie są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam w głębokim poważaniu takich ludzi i Tobie też radzę- szkoda nerwów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. owsianko, obiecuję, nie długo cię zjem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pysznie! :) Tak to czasem jest, że ludzie się nam za przysługę "odwdzięczają" po swojemu. Mnie też zawsze takie zachowania uderzają, ale nie ma się co przejmować!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niewdzięczność i brak kultury to niestety bardzo popularne zjawisko...

    OdpowiedzUsuń
  6. same pyszności w tej miseczce! :))
    szczyt beszczelności! :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Niewdzięczność i chamskie zachowanie w odpowiedzi na naszą uprzejmość i pomoc to dziś niestety norma.
    Pyszna owsianka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Własnie taką owsiankę lubie , jedna z najlepszych <3

    OdpowiedzUsuń