piątek, 18 kwietnia 2014

189


Twarożek z masłem orzechowym, musli, gruszką, otrębami; kawa z mlekiem

na szybko, bo szłam na 9 na Drogę Krzyżową ;)

Szukając świadectwa z drugiej LO znalazłam mnóstwo dyplomów z gimnazjum.
Smutno mi się zrobiło. Kiedyś tyle osiągałam, dostałam nawet tytuł w 1 gim finalisty wojewódzkiego konkursu z angielskiego. 
Albo ja sie wypaliłam, albo nie wiem, no.
Chociaż, w liceum nie było aż tyle konkursów, albo dowiadywałam się o nich po fakcie.
No, ale cóż.
Nie mogę być zawsze najlepsza i wspaniała.
Chociaż podliczenie sredniej poprawiło humor.
Nie wiem jakim cudem ja mam, chyba, że nauczyciele coś jeszcze zmienili.
Szkoda tylko, że na studia to mi te oceny wejścia nie załatwią xD

Siedząc przed laptopem o 23 wczoraj na podwórku gryzły się chyba koty. Głosy obdzieranego ze skóry zwierzęcia. Podeszłam do okna i nic. Potem znów.
Matko. 

5 komentarzy:

  1. uwielbiam takie śniadanka na szybko! :>
    ja też w gimnazjum brałam udział w prawie każdym konkursie, a teraz szkole średniej to całkiem inaczej...
    no ale nic nie zrobimy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. znam ból przeskoku z gimnazjum do liceum- w tym pierwszym nie uczyłam się wcale i zawsze byłam najlepsza. teraz- nie robię nic innego, niż uczenie się i jestem.. nieco powyżej przeciętnej (fakt faktem szkoła jedna z lepszych, ale to wciąż nie to)
    na szybko i smacznie, więc chyba lepiej być by nie mogło

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dokładnie tak samo. Kiedyś konkursy, olimpiady, średnia najlepsza w szkole, a w liceum byłam przeciętna. Wiesz..chyba stwierdziłam, że trzeba sobie trochę odpuścić, bo nie można ciągle być we wszystkim najlepszym. No i zdałam sobię sprawę, że często ocena nie jest faktycznym wyznacznikiem wiedzy. Nadambitność i perfekcjonizm niestety mają dużo skutków ubocznych, tych negatywnych, o czym sama się przekonałam.

    Lubię połączenie gruszki i masła orzechowego <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śniadanie Jam najbardziej moje <3 ja póki co jestem w gimnazjum ale nie biorę udziału w wielu konkursach wiesz co myśle ze w gimnazjum dałaś z siebie ile mogłam dodatkowo a teraz slupiasz sie na tym by było dobrze może tez zmieniły ci sie priorytety :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam jak smacznie :) zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń