piątek, 25 kwietnia 2014

190 i wspólnie :)




Owsianka "Bananowe Brownie" w słoiczku po maśle orzechowym podana z resztką banana i twarogiem; kawa z mlekiem

Miałam nic nie dodawać, ale wyjątkowe, bo przełamujące ostatnie lęki śniadanie z wyjątkową osobą, wymaga dodania ;*
Oczywiście z Wiki ;**
Zaproponowała i wyszukała pomysł.
Po maturach ja coś szukam i spodziewaj się mnie na żywo! :*

Zakończenie na 13. 
3 lata jak 3 dni.
To już chyba serio czas dorosnąć.
A ja jestem taki trochę Piotruś Pan.
Chyba nie chcę.

Chciałabym ładny, czerwony pasek na świadectwie, ostatnim w życiu.
Ciekawe, czy będzie :)



5 komentarzy:

  1. Smakowało? Lęki przełamane? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest genialna <3 Super ,że wspólnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, ze taka boska owsianka nie mogła nie smakować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. a tam, dla mnie dorosłość zaczyna się wtedy, kiedy my tego chcemy, a nie gdy 18 stuka, czy liceum się opuszcza :) naprawdę, tak naprawdę to z nas wszystkich jeszcze dzieciaki są!

    OdpowiedzUsuń
  5. to musiało być niesamowicie smaczne!
    śłoiczkowe śniadanka rządzą! :D

    OdpowiedzUsuń