niedziela, 4 maja 2014

192



Bananowo-kawowy krem z tofu z twarogiem i masełkiem orzechowym w słoiczku po maśle orzechowym;kawa z mlekiem

Nie wygląda, ale było dobre :)
W słoiczku masełka było mało, więc dodałam.
No i geniusz, do twarogu sojowego, dodaje zwykły, haha.


To już jutro...
Boję się, bo polski to moja zmora.
Nie rozumiem wierszy, po prostu.
A przewidywania nauczycieli wskazują WESELE....
Czyli, klaaaaaapa.
No i literaturę wojenną, to bym chciała!
Najgorsze, że po polskim to nawet nie można zbytnio zobaczyć na internecie czy ma się dobrze, bo jest pokazana tylko jedna przykładowa odpowiedź....

Eh, błagam, trzymajcie kciuki/módlcie się, bo nie uśmiecha mi się pisać poprawkę w sierpniu :(


5 komentarzy:

  1. Jejku ale swietny krem w tym sloiczku super <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ważne, że było pysznee :))
    słoiczkowe śniadanka uwielbiam :)
    a kciuki masz u mnie gwarantowane :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę trzymała kciuki :) ! Moja rada...nie stresuj się tak :D Zrób sobie dzień relaksu a jeśli nie dzień to chodziarz znajdź dla siebie chwilkę i zrób coś co lubisz :) Posłuchaj osoby, która wie co to stres maturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę mocno trzymać kciuki!
    Serniczki uwielbiam, zwłaszcza bananowe z masełkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że krem smakował :)

    OdpowiedzUsuń