poniedziałek, 26 maja 2014

202



Truskawkowo-bananowy mus (koktajl?) z kaszy jaglanej z twarożkiem i truskawkami;kawa z mlekiem

Wczoraj miałam dzień lenia.
Położyłam się na 30 minut, wstałam po 2 h z okropnym bólem głowy, więc poleżałam jeszcze.
Dodatkowo boli mnie gardło trochę, ale w domu wszyscy chorzy byli i trochę są jeszcze, więc nie dziwne.
Stwierdzam, że takie nic nie robienie chyba nie jest dla mnie.
Muszę znaleźć tę pracę. Najpierw tylko musiałabym zrobić książeczkę sanepidowską-80 zł a później składanie na studia papierów. Każdy kierunek 85zł....

Piekę właśnie mamie muffina. Już wiem, co schrzaniłam, także chyba czarno to widzę.




6 komentarzy:

  1. Pyszota :)
    Dzień lenia należy się każdemu!
    Też muszę wyrobić książeczkę sanepidowską, ale u mnie to 100zł :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ale to pysznie wygląda!
    koktajl z kaszy jeszcze nie robiłam ale kusisz nim bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ważne, jak to nazwałaś. Cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. każdemu się taki rest-day przyda czasem, a Tobie teraz w 100% wolno! ;)

    OdpowiedzUsuń