czwartek, 8 maja 2014

193


Owsianka na mleku z twarożkiem, bananem, dżemem, płatkami; kawa z mlekiem


Jeden dzień na wytchnienie, a jutro ustny angielski, co się mi nie podoba, bo nie lubię rozmawiać tak na poważnie po angielsku.
A wczorajszy maraton angielskiego masakra.  Nie dość, że najpierw podstawa, to potem o 14 rozszerzenie, na dwie części, po pierwszej części wszyscy byli śpiący i mieli dość.
Ogólnie, matury, według mnie, trudniejsze nż rok temu tzn. z polskiego i matmy.
Potop, to jedyna lektura, której nie przeczytałam przez całe liceum i ją dali...
Było Wesele jeszcze, ale nie rozumiałam co oni gadają, więc wzięłam Potop, którego streszczenie czytałam przez sobotę i niedzielę.
Z matmy wiedziałam, żeby powtórzyć sobie rano wzór Newtona. Nie powtórzyłam i był.
Ha, takie szczęście :D
Ogólnie, może jak mi uznają moje bazgroły i inne toki myślenia w matmie będzie ok, angielskim też.
Ale nic nie liczę, bo nie chcę się potem rozczarować.
Poczekam na 27 czerwca.
Próbowałam wczoraj zacząć uczyć się prezentacji z polskiego (mam we wtorek, nic nie umie, brawo) ale zasnęłam.
I już zaczynam się bać biologii i chemii, więc dziś biologiczny-chemiczny i angielsko-polski dzień.
Trzymajcie się :)

7 komentarzy:

  1. Ładnie to wygląda i bardzo apetycznie. :)
    Ale szybko masz ten ustny, mój przyjaciel, też maturzysta, ma dopiero za 2 tygodnie...
    Też miałam tak na angielskim. Nie wiem, czemu utrzymują taką formę pisania, bo pamiętam, że mój rocznik też na rozszerzeniu był już wyczerpany.
    Nie martw się, ja też się prezentacji na polski uczyłam dwa dni przed.
    Trzymaj się! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadal trzymam kciuki :D ! Owsianka najlepsza na wszystko :) hehe ustny z polskiego miło wspominam widzę, że nie tylko ja uczyłam się na 2 dni przed egzaminem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ha, moja kuzynka właśnie jedynie potopu i wesela nie przeczytała- ups! już się trzęsę ze świadomością, że ja od początku liceum przeczytałam... 1 lekturę (na początku 1. klasy). i słyszałam właśnie, że ten angielski okropnie rozplanowany.
    kurcze, twój maturalny grafik chyba najbardziej obszerny ze wszystkich, które do tej pory widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podjęłam taką samą decyzję ;p Stwierdziłam że do tematu związanego z Potopem więcej z fragmentu można wyciągnąć ;p Też uważam że matury na wyjątkowo wysokim poziomie ;/
    Ja dziś miałam ustny polski , więc chociaż tą część mam już za sobą ;d
    A śniadanko wyborne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super , bardzo moje smaki <3 Trzymamy kciuki :) !

    OdpowiedzUsuń
  6. pyszne dodatki w tej owsiance :))
    3mam kciuki dalej :*
    powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, po prostu świetnie *.* Powodzenia życzę, kciuki trzymam :D

    OdpowiedzUsuń