środa, 14 maja 2014

195


Kasza jaglana i płatki owsiane na mleku  z twarożkiem, musli, orzeszkami ziemnymi, suszonymi morelami, kawałkiem banana;  kawa z mlekiem


Totalnie zrąbałam biologię w poniedziałek.
Nie była jakaś trudna może, ale według mnie dosyć szczegółowa? Mimo, że tylko  podstawa.
Jak zobaczyłam odpowiedzi w  internecie to załamałam się.
Tylko tyle, że z ustnego polskiego mam 100%.
Szkoda, że pisemne tak nie idą...

Jeszcze w piątek chemia.
Ale jak tak biologia mi poszło, to czego spodziewać się tu....

8 komentarzy:

  1. Fajne polaczenie jaglanej z owsianymi :) ! Trzymam kciuki za chemie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Sekret owsianki polega na tym, że można do niej dodać co tylko się chce :))))

    Będzie dobrze!

    http://fitdevangel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. no no - owsianka i kasza jaglana :D Tego jeszcze nie widziałam :) Musiało być smaczne. Fajne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ustnego! :)
    Reszta też pewnie nie poszła Ci tak źle jak mówisz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Az tak kiepsko z ta biologia? D: jakies duze nadzieje z nia wiazalas, czy nie koniecznie? Mam nadzieje, ze chemie pozamiatasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ej, głowa do góry, na pewno pójdzie Ci dobrze, musisz być dobrej myśli :)
    kasza z płatkami, świetny pomysł! :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja myślę, że rozgromisz chemię :D!
    Nawet jeżeli ci nie poszło- nic straconego! moze uda ci sie dostac na inny kierunek niz myslalas i on okaze sie fantastycznym wyborem? chociaz i tak wiem, ze schowanie ambicji w kieszen jest trudne i zycze ci z calego serducha, aby twoje pierwotne plany sie spelnily!

    OdpowiedzUsuń