wtorek, 17 czerwca 2014

214


Owsiany placek z twarożkiem kakaowym, kawałkiem banana, truskawkami i prażonym słonecznikiem.


Jak na robienie takich placków-omletów dwa razy do roku wyszedł całkiem dobry.

Polecacie jakieś dobrocie z Niemiec? Przyjaciółka jedzie i zna moją miłość do jedzenia (obie zresztą kochamy i ciągle jesteśmy na diecie, chyba seafood diet- I see food and I eat it.) i mówiła, że coś mi przywiezie, a że ja nie lubię naciągać ludzi, to dam jej trochę kasy, ale nie wiem, co tam jest, bo mimo, że mam tam rodzinę, nigdy w Niemczech nie byłam.
Możecie pisać propozycje :D

I jeśli kochacie zwierzęta, proszę polubcie fanpage
klik - Na allegro można tym biedakom kupić kilogram karmy za 2 zł

Tu macie jeszcze inne fanpage:

Przepraszam za reklamę, ale są tu dobrzy ludzie, więc może jakoś da się wynagrodzić krzywdy tym biednym stworzeniom.

11 komentarzy:

  1. Wyrósł przepięknie :) W ogóle cały ładny jesteś - zachęcił mnie do zrobienia go :D Z Niemiec polecam Hanutę - wafelki z czekoladą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, ja w Niemczech byłam bardzo dawno temu, ale polecam zestawy mini Ritterek (w PL też są, ale tam można nabyć je znacznie taniej).ktoś kiedyś polecał też PB ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym, żeby mi takie placki wychodziły. Nawet dwa razy do roku! Strasznie apetycznie dzisiaj to wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki grubas *.*
    Ja polecam riterr sport - czekolady o roznych smakach <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki grubasek! Boski :3
    A z Niemczech to czekolady i kremy kanapkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. omlet mistrzowski! *-*
    ja tam duuużo rzeczy bym sobie życzyła haha xd
    wszystkie słodycze z milki! a jest ich tam o wieeleee więcej niż w Polsce!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszedł Bosko *.* Idelany kolorek :) Z niemiec to wiadomo żelki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, ja to bym chciała smażyć takie placki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 'Imponujący i ładny' to dziwne zestawienie przymiotników, zwłaszcza na określenie placka. Ale tak mi się nasunęło : )

    OdpowiedzUsuń
  10. mmmm... wygląda to bardzo apetycznie! szkoda, że już zjadłam dzisiaj 2 kolacje;p

    OdpowiedzUsuń