poniedziałek, 30 czerwca 2014

220


Bułka ziarnista z polędwicą i serem żółtym/masłem orzechowym i bananem; twarożek

A za chwilę prawdopodobnie czekają mnie 4h roznoszenia ulotek, jeśli znowu coś nie wypadnie.
Oby to nie było takie straszne jak mówią, bo jednak kasa jest potrzebna. Fajnie jest mieć swoje i nie musieć prosić o każdy grosz na wyjście.
I jeszcze muszę wykorzystać bilet do kina, który wygrała. Na 22 jump street. Szkoda, że na seans na 21:45.

Zakupy zrobione :

zdecydowałam się na UE we Wrocławiu na Logistykę.
Obym sie dostała!
Przedmioty tam wymagane mam napisane bardzo dobrze, ale z matmy i chemii mam tylko podstawy (obie na 96%, więc myślę, że to ratuje) i mam nadzieję, że mnie rozszerzenia nie wyprą, bo składam tam tylko rozszerzenie z angielskiego.


ps za tydzień w lidlu tahini-zwykłe i kakaowe, jakby ktos to lubiał :)

15 komentarzy:

  1. będziesz miała ochotę się spotkać, jak się dostaniesz na studia? bo ja z wrocka jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 3mam kciuki żebyś się dostała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oho, to popularne masło orzechowe haha :D
    Nie przejmuj się tym, co mówią - wszystko zalezy od indywidualnego podejścia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masło orzechowe to moja słabość :) Piękny zestaw jedzeniowy :)

    http://fitdevangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia w pracy! :)
    zapasy zrobione, chyba też się wybiorę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To masło jest świetne, choć ja i tak wolę pomęczyć blender :)
    Dostaniesz się na pewno, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie taki sam zestaw masła kupiłam. Dwa crunchy i jedno smooth :D

    OdpowiedzUsuń
  8. I na słono i na słodko. :)
    Kciuki trzymam za to, żebyś się dostała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki dostaniesz sie <3 ! Kanapki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje dwa ulubione zestawiania w jednym śniadaniu! Wspaniałe :) Zapraszam na mój nowy blog, każdy gość się liczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie zakupy też zrobione ale tylko 1 słoik bo jednak wole masło orzechowe z M&S ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę zapasy zrobione :) Dobry wybór co do studiów :) trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obyś się dostała ♥ Przepysznie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ale masz zapasy :D istna z ciebie masłoorzechowoholiczka!! jutro śniadanie z masłem orzechowym i tak samo pyszne u ciebie widzę ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Masło orzechowe to też moja miłość, a właśnie mi się skończyło! Nie mam teraz co jeść :<

    Logistyka na UE jest tylko zaoczna, prawda? Tak w ogóle, to też się tam zarejestrowałam, tyle że na finanse i rachunkowość. Może będziemy na tym samym wydziale! :D

    OdpowiedzUsuń