sobota, 7 grudnia 2013

103



Kasza jaglana na mleku z winogrono, bananem, mandarynką, musli, orzechem włoskim, ciasteczko korzenne; kawa

Słucham świątecznych piosenek, ale coś mi nie pozwala czuć świąt.
Wczoraj byłam u sąsiadki robić paznokcie. Żeby na chwilę zająć dzieciaki, udawałam, że Mikołaj lata za oknem. Tak go wypatrywali. Aż mi się zatęskniło za takimi czasami, gdzie na Mikołaja czekałam cały rok. Wczoraj było fajnie, ok. Ale to już nie to.  Eh, czy naprawdę musimy dorastać?
Na dodatek sylwester sama w domu, spoko.

1 komentarz:

  1. Jeśli chodzi o pytanie dot. tych kolumn itp.. Ja w ustawieniach kliknęłam na szablon i tam wybrałam opcję prosty, i wtedy posty oraz kolumny znajdują się na białym tle i tworzą tak jakby całość. Nie wiem czy o to chodziło, ale mam nadzieję, że pomogłam :D

    OdpowiedzUsuń