sobota, 21 grudnia 2013

117


Pęczka na mleku z mandarynką, kiwi, kawałkiem banana, awokado, migdałami, masłem z orzechów laskowych i migdałów; kawa
(tak, tam naprawdę jest kasza xD)

A tutaj, coś specjalnego ;)

Razem z Wiktorią ;* wymieniłyśmy się prezentami. Miało być wspólne śniadanko, ale dziś nie dałabym rady nic oryginalego przygotować, wiec odpakowałyśmy bez wspólnego śniadanka
I co dostałam?
Cuuuuuuudwony kubeczek! Właśnie świątecznego mi brakowało :) I zapakowany był w przepięknej puszce!
Już planuję na co ją wykorzystać :>
Pewnie na ciasteczka! :D
I kartkę, lubię kartki i listy, które w naszych czasach zaginęły.
I takie serdeczne życzenia :)
Dziękuję, Wiki :)
Tak bardzo się cieszę, że Cię poznałam!
Mam nadzieję, że niedługo się zobaczymy i zjemy wspólne śniadanie twarzą w twarz!

A z kubeczka pije właśnie kawę i lecę na zakupy!


5 komentarzy:

  1. Dziękuję za piękny prezent :* Jesteś kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super pomysł z tymi prezentami! :)
    A kaszy faktycznie nie widać pod tą masą dodatków!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten kubeczek :)
    Udanych zakupów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale sliczny kubeczek. Mam taki sam ale szary :-)
    A sniadanie pychotka
    Udanych zakupow :-)
    I zapraszam do mnie zwariowananastolatkagotuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie tego się boję- że moje ,, przytycie 2-3 kg '' rozrośnie się i stanę się po prostu gruba...

    OdpowiedzUsuń