niedziela, 1 grudnia 2013

97, debiut i TAG



Kasza pęczak na mleku  z bananem, jabłkiem musli, cynamonem, powidłami, twarogiem i orzechem włoskim; kawa


Dzisiaj w końcu odpowiadam na TAGI. Zostałam nominowana przez Wiktorię i  Patrycję, więc dodaję 20 faktów o mnie :)

Fakty
  1.  Mam strasznie niską samoocenę, nic mi we mnie nie pasuje.
2. Może się wydawać, że jestem imprezowiczką ( nie wiem skąd u ludzi taki pomysł…) i śmiałą, otwartą dziewczyna, a tak naprawdę śmiała to jestem tylko przez Internet. Chciałabym poznać tyle ludzi, ale boję się podejść.
3.  Myślałam, że fascynacje Justinem Bieberem mam za sobą, a  tu bum, po 3 latach wróciło.
4. Jak wyżej, uwielbiam jego piosenkę, OLLG, ale nie mogę jej słuchać, bo chce mi się zaraz płakać  tyle wspomnień z nią związanych.
5. Uwielbiam Boże Narodzenie i tę atmosferę przed! Już pytałam mamy kiedy wieszamy ozdoby .
6. Mam prawie dwuletniego brata. Kocham go nad życie! Jesteśmy po innym ojcu, ale nie przeszkadza mi to. Jest dla mnie najważniejszym facetem w życiu!
  7.  Marzyłam o medycynie, ale na marzeniach się skończyło L
  8.  Do piątku uważałam, ze mam coś w głowie, ale wyniki próbnych matur pokazały mi, że się myliłam xD
9. Kiedyś byłam molem książkowym, ale gdy musiałam przeczytać „W pustyni i w puszczy”, tak mnie ta książka zniechęciła, ze przez pewien czas nic nie czytałam oprócz lektur! potem znów zaczęłam, lecz teraz nie mam czasu L lektura za lektura, nauka, nie ma czasu L

10.  Marzy mi się tatuaż, ale nie chce żeby to był napływ impulsu wiec zastanawiam się, co by to mogło być ) no i trzeba kasy na to,a  ja cos odłożyć? xD hahah
  11.  Chodzę późno spać, a  potem ciężko mi  wstać do szkoły
12.Byłam 5 razy w Londynie, zakochałam się w tym mieście. Marzy mi się by tam zamieszkac.
13.Zaczynam odliczać dni do 13 grudnia:D
14.A co 13 grudnia? Przyjezdza mój najlepszy wujek i najlepsza ciocia z uk. Święta z nimi? Best christmast ever!
  15  Zastanawiam się nad kolejny piercingiem, ale septum odpad (boli i mi nie pasuje) smiley- mam za brzydkie żeby. No, nie lubię siebie, już mówiłam.
16.Pisze te fakty o 00.27 i słucham świątecznych piosenek.
17.Jestem strasznie zmienna emocjonalnie. Od płaczu do śmiechu, sinusoida.
18. Jestem straszną psują. Zepsułam dwa laptopy, aparat, i po miesiącu ładowarkę do telefonu.
19.. Nie mam pomysłu na ten fakt.

20. Dziękuję :)
d   Do zabawy nominuję LA keralęAgatę i Sanme

I MAM PYTANIE.
MÓGŁBY MI KTOŚ POMÓC ZMIENIĆ WYGLĄD? :( JESTEM TOTALNYM LAIKIEM W TYM :(






I




3 komentarze:

  1. Wygląd bloga?
    Mogę pomóc trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie pomogę bo sama główkuję nad zmianą wyglądu bloga i kompletnie nie wiem jak mam się do tego zabrać :<
    Dziękuję za nominację ;*
    Ps: Pyszny debiut :]

    OdpowiedzUsuń