poniedziałek, 9 grudnia 2013

105



2 kromki chleba dyniowego na 3: 1 z masłem, polędwicą, serem żółtym, 2 z serkiem naturalnym i dżemami, 1 z pasztetem, piętka bułki z pasztetem, mandarynka, kawa

Lubię zakupy, ale nie lubię mierzyć ciuchów.
Patrząc na swoje odbicie mam ochotę rozwalić lustro.
4 ze sprawdzianu z matmy, którego się tak obawiałam, 5- z chemii, i ponoć moje wypracowanie maturalne było lepsze niż 20 innych osób w klasie. Biorąc pod uwagę, że mam indywidualne i mam mniej godzin, jestem zadowolona.
Tylko problem. Jakie studia wybrac? Co chwile nowy pomysł.

4 dni! <3


3 komentarze:

  1. No widzisz, a tak się bałaś.
    Gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Świetne wyniki :)
    Co do studiów - pomyśl, co tak naprawdę lubisz robić i idź w tym kierunku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Jak ja lubię takie zwykłe, dobre, niezastąpione kanapki :)

    OdpowiedzUsuń