środa, 11 grudnia 2013

107



Kanapki z chleba graham z żurawiną: 1 z masłem, serem, szynką, 2 z serkiem naturalnym, dżemem, bananem, mandarynka;kawa

Wieeem, znów kanapki, ale mam tyle na głowie, że sen to wybawienie, wiec śpię ile się da.
A wieczorem też nie miałam czasu nic przygotować.
Okazało się, ze za równy miesiąc mam próbną z biologii, a jestem w czarnej dupie, za przeproszeniem :(

Btw. kupiłam ten chleb po raz pierwszy-PYCHA!
Chrupiący, lekko słodkawy, mm <3
Do niedawna omijałam starą, piekarnię, która była kiedyś jedyną w moim mieście, bo usłyszałam, że chleb na drugi dzień się psuje. Ale poszłam. Można kupować pół bochenka, a chleb jest ciekawy-dyniowy, cebulowy, z żurawiną, ze śliwką, z orzechami, ziarniste, grahamy, razowe itp.itd

Dwie teczki materiałów na konkurs, próbna, bieżący materiał, przyjazd rodziny, święta, kolejny konkurs, lektury, prezentacja. Spoko. Dam radę, chyba.

Czy tylko ja spędzam sylwestra samotnie?

2 DNI! <3

1 komentarz: