piątek, 13 grudnia 2013

109



Dwie kromki chleba z ziarnami na cztery: 1 z masłem, serem żółtym, 2 z masłem, sałatką, 3 z serkiem orzechowym, 4 z serkiem naturalnym i  dżemem, mandarynka, kawa


Dziś!!!
Przyjechała ciocia z wujkiem! <3 Chociaż miłe 17 dni teraz :)
Bo w tym domu już nie wytrzymuje, codziennie jakieś bunty do mnie, że jestem leniwa, sraka, taka i owaka, a teraz,że krzyknęłam na brata. No, ale jak kopie mi w stolik i prawie cały poleciał,a mam tam lampkę, to sorry. Kocham Go nad życie, ale nie można mu na wszystko pozwolić. I znowu, że ja w jego wieku byłam gorsza. Super.

Na konkursie też kiepsko, 4 miejsce, 2 dogrywki. Eh...
Najpierw pomyłka: wyczytali, że III miejsce zajęła jakaś dziewczyna, a potem przy rozdaniu nagród wywołali mnie. No, ale moja uczciwość kazała mi to wyjaśnić, więc poszłyśmy z tą dziewczyną się zapytać i jednak ona miała :( ale dyplom i książka, której pewnie nie ruszę(konkurs o zdrowym stylu życia-książka o Mazurach), są.

Mnóstwo słodyczy z Anglii, herbatki, orzechy. I ciocia kupiła masło z migdałów-99.5% migdaów i z laskowych-100 % orzechów. +Jakieś zmielone orzechy do owsianki i odżywkę białkową-idealną po ćwiczeniach! :D 
Może jeszcze schudne? hahah i spodnie, czapka, i kalendarz z moim ukochanym <3
Ale najważniejsze, że są. Święta z nimi zawsze są świetne. Obym w tym roku tego nie zepsuła :)
Myslę, że dam radę :)

1 komentarz:

  1. Bratu trzeba wybaczyć - co prawda nie wiem ile ma lat, ale zapewne jest młodszy i jeszcze pewnych rzeczy.
    O matko, ale ja Ci zazdroszczę tych słodyczy! Masło chyba najbardziej mnie ciekawi :)
    Dasz radę - ja w Ciebie wierzę, Ty też w siebie uwierz :*

    OdpowiedzUsuń