wtorek, 31 grudnia 2013

127


Budyniowe płatki ryżowe z serkiem wiejskim, kawałkiem banana, migdałami, mandarynką, pierniczkiem; kawa

Ostatni dzień 2013...
Nie wiem, co tu podsumować...
Wygrałam z chorobą, nabrałam chęci do życia,  zmieniłam nastawienie, poznałam troszkę nowych ludzi,
założyłam bloga. To takie dobre strony. A złych, hmm o złych zapomnijmy, niech będą tylko dla mnie.
Mam nadzieję, że 2014  będzie lepszy. Że dostanę się na studia, przełamie swoją nieśmiałość. No i że troszkę zrzucę nadmiar ciałka :P

A jakie postanowienia? Ich raczej nie piszę, bo ostatnio wszystko obraca się przeciw mnie.

A Wam życzę wszystkiego, co najlepsze, spełnienia marzeń, dużo uśmiechu na twarzy! Bądźcie szczęśliwe i zadowolone z siebie, bo to najważniejsze!
Szczęśliwego Nowego Roku!

5 komentarzy:

  1. Dzisiaj trzeba zapomnieć o złych stronach i cieszyć się nadchodzącym nowym rokiem :) Szczęścia i uśmiechu życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wypasione śniadanko. I ten pierniczek! :)
    Jest u Ciebie co podsumowywać - gratuluję!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku ! :) Przepyszne składniki w tej miseczce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma co tworzyc kilometrowych podsumować. Trzeba po prostu powitać Nowy Rok z uśmiechem na twarzy i iść na przód :) Niech ten Nowy Rok będzie dla Ciebie motywacją do osiągania nowych celów i postanowień. Życzę Ci dużo uśmiechu i pozytywnego myślenia. Wszystkiego dobrego! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby 2014 przyniósł Ci wiele radości : )

    OdpowiedzUsuń